Free cookie consent management tool by TermsFeed
×
ikona telefon

Bezplatná linka: 800 222 002

92-Kopie_návrhu_Kopie_návrhu_Kopie_návrhu_REALITNÍ_VLOG_8__1.jpg

#14 Home staging - prodáváme rychleji a  za vyšší cenu

Jak díky Home Stagingu prodáváme rychleji a za vyšší cenu? 

Pojem Home stagingu je v České republice známý více jak 10 let, ale teprve v posledních letech nabývá na významu. Nároky na nové bydlení jsou rok od roku vyšší a proto nezapomínejte na kvalitní přípravu nemovitosti před prodejem. 

V naší realitní kanceláří tak ke svěřeným nemovitostem přistupujeme. Máme ověřeno že Home staging zvýší návštěvnost inzerátu až o 250%. Vyšší návštěvnost = více prohlídek, tedy větší šance na prodej. Šanci na prodej v rychlejším čase a za vyšší cenu. 

Vkusně zařízený byt vyvolá dokonalý první dojem, který je pro úspěšný prodej zásadní. My připravíme Vaši nemovitost k prodeji nebo pronájmu tak, aby zaujala potencionální zájemce.  

Náš zkušený makléř s Vámi před prodejem projde celou nemovitost a probere zda je vhodné zainvestovat například do vystěhování, drobných oprav nebo malování. To vše za Vás také dokážeme zařídit. Následně připravenou nemovitost vkusně zařídíme bytovými doplňky nebo nábytkem z našeho skladu a následně necháme profesionálně nafotit. 

Nebojte se ukázat potenciál Vaší nemovitosti!

Cílem Home Stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem, a aby se tak prodala nebo našla nájemníky v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.

Samotný Home staging se netýká technického stavu nemovitosti. Jeho smyslem není zakrýt stavební nedostatky nebo nutné investice. Jestliže je dům určený k rekonstrukci je dobré tyto záležitosti s makléřem probrat osobně a zvážit zda má smysl do nemovitosti investovat a zhodnotit ji tak na trhu nebo ji raději prodat ve stavu před rekonstrukcí a nechat na novém kupujícím její budoucí podobu. 

Home Staging je příprava domu nebo bytu k profesionálnímu nafocení nebo natočení videoprohlídky a k prohlídkám s potencionálními zájemci. Během Home Stagingu interiér vaší nemovitosti připravujeme tak, abychom zdůraznil atraktivitu Vaší nemovitosti. Nudné zašedlé fotografie prázdných místností vyměníme za poutavé profesionální fotky vkusně zařízeného bytu vhodnými doplňky a nábytkem.

Zájemci tak mají možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí a jsou si schopni během krátké návštěvy představit, jak by v těchto prostorách mohli žít právě oni. Dle našich zkušeností je potřeba klást důraz na celkový stav interiéru, vhodné osvětlení, profesionální fotografie a celkovou prezentaci, která by měla u případného zájemce vzbudit nadšení a zájem. Cílem ale není prezentovat design interiéru nebo doplňků, ale nemovitost jako celku za pomoci dobře zvážených investic.




Hlavní výhody Home stagingu

  1. Zvyšuje atraktivitu nemovitosti: Home Staging pomáhá upravit interiér a exteriér nemovitosti tak, aby byla co nejvíce atraktivní pro potenciální kupující nebo nájemce.
  2. Zvyšuje hodnotu nemovitosti: Dobře prezentovaná nemovitost je vnímána jako avýhodná investice, což může vést k nabídce vyšší ceny.
  3. Urychluje prodej nebo pronájem: Home staging pomáhá odstranit překážky z cesty k prodeji nebo pronájmu nemovitosti, což může vést k rychlejšímu dokončení transakce.
  4. Vytváří emocionální spojení: Dobře prezentovaná nemovitost může nabídnout potenciálním kupujícím nebo nájemcům lepší představu, jak by v nemovitosti mohli žít, což vytváří silné emoční spojení.
  5. Odlišuje nemovitost od konkurence: Home staging umožňuje vyniknout nemovitosti mezi konkurencí a zaujmout potenciální zájemce.
  6. Pomáhá odstranit nedostatky: Home staging umožňuje odstranit nedostatky nemovitosti, jako jsou špatné uspořádání místností, nedostatečné osvětlení nebo nepříjemné barvy stěn.
  7. Zvyšuje pravděpodobnost úspěšného prodeje nebo pronájmu: Dobře prezentovaná nemovitost může pomoci přilákat více zájemců a zvýšit pravděpodobnost úspěšného dokončení transakce.
  8. Zlepšuje marketingové úsilí: Home staging umožňuje vytvořit kvalitní fotografie a videa, které mohou být použity k úspěšnému marketingu nemovitosti.







Ing. Petr Korytar
AUTOR Ing. Petr Korytar ředitel HRK

Petr Korytar je Olomouckým rodákem a hrdým patriotem. V roce 1992 založil jeho otec rodinnou firmu - Hanáckou realitní kancelář. Od svých 5 let tak byl svědkem vývoje realitního trhu i práce realitního makléře. Po vystudování vysoké školy v roce 2011 převzal po otci štafetu a stal se ředitelem kanceláře. Dnes vede široký tým realitních profesionálů. Průběžně monitoruje a analyzuje realitní trh a tyto informace pak předává veřejnosti v podobě odborných článku nebo realitního vlogu.